Bağlandık!

Defne 8 aylık oldu Kasım’ın 8’inde.

Artık oturabiliyor, son sürat emekliyor, tutunup kalkıyor, “sıralıyor” ve tek elle tutunup arkaya eğilerek reklam seyredebiliyor.

Kovalamaca oynayabiliyoruz. İyi güzel ama ben hep yakalanıyorum!

Odadan çıkıyorum, arkamdan şap şap emekleme sesleri. Nereye gitsem geliyor. Gelemediği yerde kaderine küsüp, oturup hıçkıra hıçkıra ağlıyor. Ben varken mutlu, bensiz mutsuz. Babayı özlüyor, abisine gülücükler saçıyor ama bana müptela. Sadece süt de değil mevzu. Beni istiyor.

Gece uyanıp yatağından bana iş atıyor. Bir süre yatağa alıp emziriyorum, uyuyor. Geri yatırınca uyanıp ağlıyor. İstiyor ki ben hep yanında olayım, meme hep ağzında olsun, gözgöze olalım, kolyemle oynasın, tek dişiyle bana gülümsesin…

Aslında bundan hoşlanıyorum. Adeta soğuk esen bir rüzgar gibi büyüyen Kuzey’in hiç böyle bağlanma problemi olmadı. Serinkanlı, kendine yeten bir bebekti. Yatağına bırakırdın, uyurdu. Kalkınca ağlamadan oyun oynardı. Kolaydı.

Bu aylarda anneye pek bağlanırmış bebekler. Odadan çıkınca geri dönmeyecek zannedip ağlarmış. Aynısını yaşıyoruz.

1,5 ay daha doya doya birlikteyiz. Sonra anne işe gidecek. Defne ağlayacak. Hepsi bu…

Defne'den... kategorisinde yayınlandı. 1 Comment »

Bir Yanıt to “Bağlandık!”

  1. Meral Çalı Says:

    Maşallah Defne kızımıza… Benim tostosum da yakında emekleyecek inşallah. Şimdilik geri geri gitmeler başladı. Yakın gibi… Bakalım…


Bir Cevap Yazın

