Defne Joy Değil, seda sayan!

Yazmayacaktım…

Kişisel fikrimi, olaya karşı duruşumu zaten Facebook’ta paylaşmıştım ama yazmayacaktım burada, şimdi yazıyorum ama, yazmak zorunda hissediyorum.

Bugün psikoloğa gideceğim, bu zamana dek ertelediğim sorunlarım ve takıntılarım Defne Joy Foster’ın ölümüyle birden kontrolümden çıktı. Sevgili dostum Begüm’ün vefatıyla başlayan zarar verici düşüncelerime tüy dikti bu genç annenin ölümü.

Hala bu ölümle, detaylarıyla ilgili yazmayı düşünmüyorum. seda sayan hakkında yazacağım bu sefer. “Ne alaka?!” dediğinizi duyar gibiyim… Çok alaka aslında.

Biliyor musunuz? Bu kadının hıncal uluçtan bir farkı yok bence. Öldüğü günün ertesi bir göğüs hastalıkları uzmanını çıkardı ekrana. Adamı konuşturmaması bir yana, habire kendi astımıyla ilgili konuşup durdu. Çok şükür seda sayan’ın evinde hiç halı olmadığını, küçükken annesi üstüne battaniye örttüğünde öksürüp durduğunu öğrendik! Ama Defne’nin ölümüne sebep olabilecek unsurları, astım hastalarının dikkat etmesi gereken şeyleri öğrenemedik.

Ben bunu o ilk gün çok anormal karşılamadım. Her ölümden bir malzeme çıkartabilen medyatik tiplere sahip olduğumuz için çok dikkate almadım. Bütün gün Defne Joy’un fotoğraflarını gösterdi durdu acıklı müzikler eşliğinde, kendince klipler hazırladı. Bunu kullanacağı zaten belliydi, şaşırmadım.

Ama bugün artık yetti! Hatta “Yetti ulan!”

Çıkarmış birkaç tane tip, kanalının abuk yarışmasında yarışan abuk ünlüleri… Bir ara bir baktım seda sayan şöyle diyor: “kerem altanın üstüne çok gidildi, çocuk ne bilsin kızın astım olduğunu, olsa bile nasıl müdahale edeceğini nasıl bilebilir? Bırakın artık saçmalamayın, çocuk ne bilsin?”

seda senin ağzından çıkanı kulağın duyuyor mu yahu? O “zavallı çocukcağız”ın ihmali yüzünden öldü Defne!

Bu nasıl bir reyting açlığıdır? Nasıl bir kazanç yöntemidir?

SENİN NE FARKIN VAR ŞİMDİ hıncal uluçtan?*

*Yazım şekli bir saygı ifadesi olabilir düşüncesiyle bu şahısların ismini küçük harfle ve noktalama işareti kullanmadan yazıyorum. Saygı duyuyormuşum gibi bir izlenim yaratmak istemem.

Genel kategorisinde yayınlandı. 1 Comment »

Bir Yanıt to “Defne Joy Değil, seda sayan!”

  1. sohbet Says:

    güzeelllllllllllllll


Bir Cevap Yazın

