Sonunda Sobe!

DeryAze beni sobelemiş. Hep özenip duruyordum, üzülüyordum “Bir sobeleyenim bile yok!” diye. Sobelendim sonunda, muradıma erdim…

Benim “Yapılacaklar” listem şöyle;

1) Artık daha gamsız olunacak.
2) Kimseye hak ettiğinden daha fazla değer verilmeyecek.
3) Birisi bana ne kadar saygılıysa ona da o kadar saygılı (ya da tam tersi) olunacak. Büyüklük bende kalmayacak.
4) Okunacak kitaplar listesinin dışına bir süre çıkılmayacak, önce listedekilere öncelik verilecek, bu kadar özgürlük yeter.
5) Başka bir şehre taşınılacak.
6) Dövme yaptırılacak, artık ertelenip ertelenip hayıflanılmayacak.
7) KPSS sınavına girilecek, baraj geçilecek.
8) Psikoloğun verdiği ödevler atlanmayacak, iyi hissediyorum diye iyileştim zannedilmeyecek.
9) Ev temizliği abartılmayacak.
10) Gizem’in düğünü için mor ve şık bir gece elbisesi bulunup içinde güzel gözükülecek 🙂

Ben de adet olduğu üzre Küçük Kara Balık ve Çok Bilmiş’i sobeliyorum…

Genel kategorisinde yayınlandı. 1 Comment »

Bir Yanıt to “Sonunda Sobe!”

  1. no:27 Says:

    8 gözlüklü olmuş 🙂


Bir Cevap Yazın

